Honda вирішила (можливо, в рамках антикризової програми, з розрахунком на те, що попит матимуть насамперед економічні транспортні засоби) відродити популярний у минулому манки-байк.
Знаменитий мінімотоцикл отримав не лише сучасне втілення, але і новий инжекторный двигун, відповідний найостаннішим екологічним нормам.
Сорокадевятікубовий четырехтактный мотор видає цілих 3,4 л.с. і може похвалитися високою економічністю - 282 милі на одному галоні палива (0,84 літра на 100 км. шляху). По розрахунках Honda, настільки низької витрати можна добитися при їзді з постійною швидкістю в 30 км/ч.
Буде випущено дві версії манки-байка - стандартна і de luxe (обмеженим накладом), остання отримає хромовані грати і щитки і таку ж окантовку фар.
За попередніми даними, модель планується продавати тільки в Японії. Чи буде вона випущена на інші ринки, поки невідомо. Можна відзначити, що задоволення їздити на легендарній машині буде не таким вже дешевим, як можна б передбачити. Вартість апарату в країні висхідного сонця складе порядка 2 750 євро.
Манки-байкамі звуться малопотужні мотоцикли, які зачали випускати в 1960-х роках, а популярними їх зробила Honda вже в 1970-х. Ці машини зазвичай мають движок від 50 до 90 куб.см., одноциліндровий, четырехтактный, і відрізняються висотою сидіння не більш 600мм.
У Японії навіть розвинувся окремий напрям в субкультурі - залицяльників гоночних манки-байков, фанатів тюнинга цих оригінальних скутеромотоциклов. У Европе манки-байки найбільш популярні у Великобританії, де також є клуб любителів і цінителів цієї техніки, розташований в Англії в місті Уорвік.
|